Lisanslama | WWF

Lisanslama



Dünyanın en iyi markalarından biri ile işbirliği yapın !
Lisanslama anlaşmaları, WWF’nin doğa koruma misyonuna uygun sonuçlar elde edebilmek için kullandığımız güçlü bir araçtır.

Lisanslama anlaşmaları ile:
  • Yaptığımız çalışmaları insanlara anlatır, onları bu konularda bilgilendiririz.
  • Doğa koruma hedeflerimize ulaşmak için gerekli kaynağı yaratırız.
  • Tüketicilerin dünya üzerinde yarattığı baskının azaltılmasına yardım ederiz.

Eğer firmanız, kurumsal çevre sorumluluğu konusunda olumlu bir geçmişe sahipse ve ürünleriniz çevre dostu yöntemler ve materyaller ile üretiliyorsa, firmanızla bir WWF lisanslama anlaşması yapmamız mümkün olabilir. Lütfen psakar@wwf.org.tr adresinden Pınar Şakar ile irtibat kurun.  

 
	© WWF-Türkiye
WWF-Türkiye
© WWF-Türkiye

Ne Yapıyoruz?

WWF’in tüm dünyada etkin biçimde uyguladığı ve panda logosunun marka değerine dayanan lisanslama çalışmaları, özellikle doğayla uyumlu ürünlerde kullanılan başarılı bir kaynak oluşturma girişimidir.

Lisanslama ortaklarımız

ÇEVRECİ BONUS
Çevreci Bonus Card, 2008 yılından beri müşterilerinin kredi kartı harcamalarından elde edilen bonus puanlarının bir bölümünü WWF-Türkiye’ye bağışlamaya devam ediyor.

Kart üretiminden müşteriye ulaşma noktasına kadar WWF’in belirlediği lisanslama kriterlerine uygun şekilde hareket eden Çevreci Bonus; kart gönderim mektuplarında, zarflarında ve müşteri ilişkilerinde kullandığı tüm basılı malzemelerde geri dönüşümlü kağıt kullanırken, Çevreci Bonus Kartlardaki ham madde içeriğinde mümkün olan en az seviyede pvc kullanmaktadır.
Doğa koruma konusunda müşterilerini bilinçlendirirken, her ay doğa dostu ürün kullanımını teşvik eden kampanyalar düzenlemektedir.

TROY
Promosyonun; firmanın markalaşmasında, firmanın kurumsal kimliğini tanıtmada ve ürünün akılda kalıcı, elden düşmeyecek hale getirmesinde yadsınamayacak bir etkisi vardır. Kurumlar satın almada bilinçli tercihlerle doğal kaynakların korunmasını ve çevreye verilen tahribatın azaltılmasını sağlayabilirler ve bu hediyeleşmeyi mümkün olduğunca çevreci ve sürdürülebilir bir yaklaşımla gerçekleştirebilirler. Doğaya bıraktığı ayak izini azaltmayı göz önünde bulunduran kişi ve kurumların hediye tercihlerine doğru bir alternatif geliştirmek düşüncesiyle yola çıkarak, promosyon sektörünün öncü firması Troy Pazarlama ile işbirliği içinde doğa dostu ürün yelpazesi hazırlandı. Ürünlerin doğa dostu olmasının yanı sıra, satışlardan elde edilen gelirin belirli bir kısmı da WWF-Türkiye’nin doğa koruma çalışmalarına aktarılmaktadır.