NE ARAMAK İSTERSİNİZ.

Our News

WWF-Türkiye (Doğal Hayatı Koruma Vakfı) Bağışçı İlişkileri -Telemarketing Sorumlusu

WWF-Türkiye (Doğal Hayatı Koruma Vakfı) Bağışçı İlişkileri -Telemarketing Sorumlusu

Raporlama: Bireysel Kaynak Geliştirme Kıdemli Uzmanı
Çalışma Yeri: İstanbul – Vakıf Genel Merkezi
Görev Alacağı Birim: Kaynak Geliştirme
 
Görev Tanımı:

Doğal Hayatı Koruma Vakfı Kaynak Geliştirme Departmanı bünyesinde yer alan Bireysel Kaynak Geliştirme Bağışçı İlişkileri ve Telemarketing Sorumlusu pozisyonu, Telemarketing inhouse ekibi ve outsource çağrı merkezlerine ait süreçlerin yönetiminden, yeni bağışçı kazanımı, mevcut bağışçı bağlılığının geliştirilmesi, bağış miktarının yükseltilmesi, bağışçıların geri kazanımı gibi çeşitli dış arama konusu olan çalışmalardan ve bağışçı ilişkilerin geliştirilmesinden sorumludur.
 
İş tanımı:
  • Çağrı merkezi operasyonlarında çalışan takım lideri ve çağrı görevlilerinin işe alım süreçlerine dahil olmak ve çağrı alan ekibin eğitim döngüsünü hazırlamak ve çağrı alan ekibin eğitimleri vermek.
  • Proje bazlı yapılan değişiklikler, yeni projeler, script güncellemeleri gibi aramayla ilgili çalışmaları arama öncesi hazırlıkları organize etmek. Ilgili ekranlara girişini sağlamak ve çağrı merkezine bilgi ve eğitim vermek.
  • Belirlenen KPI’lara ulaşmak ve üstüne çıkmak için sorumlu olduğu çağrı operasyonlarının performanslarını yönetmek.
  • Hem ınhouse hem de outsource çağrı merkezi operasyonuna ait sonuçların ve kalite süreçlerinin iyileştirilmesi için ekip performansını analiz etmek ve çağrı kayıtlarını dinlemek ve kalite ekibiyle beraber performans artırmaya yönelik çalışmalar yapmak. Hedefleri doğrultusunda çağrı dinleyip değerlendirmek.
  • Kampanya içeriğine uygun telefon metinlerinin (scriptlerinin) yazılması, sonuçlarının takibi ve geri bildirimler ışığında script performanslarını artırmaya yönelik çalışmak.
  • Doğal Hayatı Koruma Vakfı ve çağrı merkezi arasındaki günlük raporları hazırlamak ve iş akışlarını takip etmek.
  • Günlük, haftalık ve aylık ekip performansı, (inhouse ve outsource) kalite performansı ile beraber yeni kazanım ve devam eden destekçi programlarının performanslarını takip etmek, ekiplerin bireysel iş performanslarını raporlamak, mevcut raporlar ve takip amaçlı hazırlanmış çağrı merkezi dashboard ekranlarından takip etmek.
  • Verilerin zamanında ve kurallar dahilinde arandığını kontrol etmek, gerekli durumlarda yöneticisini bilgilendirmek ve   zamanında aksiyon alınmasını sağlamak
  • Verilerin zamanında ve kurallar dahilinde aranmasını sağlamak. Verilerin güvenli bir şekilde ınhouse arama sistemine yüklemek ve outsource firmaya göndermek.
  • Veri arama kurallarını, treatment ayarlarını ve santral çalışma metodolojisini optimize etmeye yönelik öneriler geliştirmek.
  • Haftalık çağrı merkezi ziyaretlerinde bulunmak ve toplantı yapmak En az haftada bir gün firmada ekip ve ekip yöneticileriyle birlikte çalışarak geçirmek.
  • Bireysel destekçilere gönderilecek olan hoş geldin paketlerinin gönderimi için hazırlık yapmak ve gönderi yapan firma ile aradaki bağlantıyı sağlamak ve gönderimlerin doğru bir şekilde yapıldığını kontrol etmek.
  • Destekçilerin CRM kayıtlarındaki bilgilerin güncel tutulmasını sağlamak.
  • Destekçi iletişimi çalışmalarının sonuçlarını analiz etme; destekçi memnuniyetinin güçlendirilmesi için farklı bakış açısıyla fikirler geliştirmek.
Aranan Nitelikler:
 
  • Üniversite mezunu
  • Tercihen STK tecrübesi olan
  • Tercihen Telemarketing tecrübesi olan
  • İyi derecede İngilizce bilen 
  • Temel photoshop bilgisi olan
  • MS Ofis programları
 
Gerekli beceriler ve yeterlilikler
 
  • Etkin iletişim
  • Problem çözme becerisi
  • Güçlü müzakere ve paydaş ilişkileri
  • Takım Çalışmasına yatkınlık
  • Öğrenmeye açıklık
  • Planlama becerisi
 
Başvuru Şekli:
  • Adayların, CV’lerini, bir sayfalık başvuru mektubu (motivasyon yazısı) ile ik@wwf.org.tr adresine ilan başlığı ile iletmeleri gerekmektedir.
  • CV’lerin adayın adı ve soyadı yazılı olacak şekilde adlandırılmasını ve başvuru esnasında bu ilanı nerede gördüğünüzü e-postanızda belirtmenizi rica ederiz.
  • Sadece ilk elemeyi aşan adaylara iletişim kurulacaktır.
  • Son başvuru: 26.12.2021
 

PAYLAŞ !

Mesajı yaymamıza yardımcı ol.